آيلين خانومآيلين خانوم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامان آيلين خانوممامان آيلين خانوم، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
باباجون آيلين خانومباباجون آيلين خانوم، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه سن داره
`پيوند عشق ما `پيوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آيلين عشق مامان

بهترين مادر دنيا -شادترين كودك1

1397/2/19 11:15
نویسنده : dorsa
201 بازدید
اشتراک گذاری

آغوش مادر همانقدر كه ميتواند لذت بخش باشد "ممكنست رنج اور هم باشد

 

زماني كه كودك نياز به آغوش مادر دارد ومادر از اودريغ ميكند كودك احساس طرد شدگي ودوست داشتني نبودن كرده ووقتي مادر زماني ديگر كه كودك مشغول كار ديگريست سراغ او مي رود تا درآغوشش بگيد:فرزندش را دچار تعارض ميكند واين پيام را به او خواهد داد كه نياز تو مهم نيست فقط نياز من مهم است

 

چنين مادري فرزنداني مهر طلب تربيت خواهد كردكه همواره به دنبال رفع نيازهاي ديگران هستند وخود را كاملا ناديده ميگيرند

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 11:30
بعضی وقت ها بابت همین مطلبی که نوشتید احساس گناه میکنم! اینکه من سر کارم هستم و دخترم به من احتیاج داره خطاغمگین
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 12:51
😍😍😍😍🌸🌸🌸🌸
مامان صدرامامان صدرا
19 اردیبهشت 97 15:11
متن عالی تشویق
dorsa
پاسخ
مرسي عزيزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
23 اردیبهشت 97 10:38
ممنون از پست های اموزشی خوبت
مامان شهلامامان شهلا
23 اردیبهشت 97 20:51
خوشحال میشم به وبلاگ دخترم الهه بیاین و ما رو لایک کنید و برامون نظر بذارید   ممنونم
dorsa
پاسخ
چشم عزيزم حتما به وبلاگ دخمله خوشكلت سرميزنم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 اردیبهشت 97 4:31
محبت