آيلين خانومآيلين خانوم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مامان آيلين خانوممامان آيلين خانوم، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
باباجون آيلين خانومباباجون آيلين خانوم، تا این لحظه: 40 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
`پيوند عشق ما `پيوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آيلين عشق مامان

شعر

1397/4/20 8:37
نویسنده : dorsa
229 بازدید
اشتراک گذاری

شعرايي كه دخملي ياد گرفته ماشاالله انقدر خوب صحبت ميكني هيشكي باورش نميشه دوساله هستي خيلي باهوشي وبه قول من پشه رو روهوا ميزنيقه قههشعرايي كه اين روزا ميخوني

 

اقاپليسه

شبا كه ما ميخوابيم اقا پليسه بيداره

ما خواب خوش ميبينيم اون درحال شكاره

اقا پليسه زرنگه با دزدا خوب ميجنگه

ما پليس رودوست داريم بهش احترام ميذاريم

*********************************************

خرگوش من چه نازه  گوشاش چقدر درازه

راه ميره مثه آهو  ميخوره برگ كاهو

*****************************************************

بارون بارون جر جر    پشت خونه هاجر

هاجر عروسي داره     دم خروسي داره

*********************************************************

اينم برا خودت ميخونيخندونک

آيلين خانم پا وردار    دستمال آبي بردار

6تا گلابي بردار

*************************************

يه دختر دارم شاه نداره (اينو كامل ميخوني همچين بچه ي خودشيفته اي هستي)

***************************************************************

يه توپ دارم قلقليه    سرخ وسفيدو آبيه

ميزنم زمين هوا ميره    نميدوني تا كجا ميره

من اين توپ ونداشتم    مشقامو خوب نوشتم بابا بهم عيدي داد      يه توپ قلقلي داد

*******************************************************************

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانمامان
20 تیر 97 8:56
ماشاالله
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 تیر 97 6:08
افرینتشویق