آيلين خانومآيلين خانوم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامان آيلين خانوممامان آيلين خانوم، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
باباجون آيلين خانومباباجون آيلين خانوم، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه سن داره
`پيوند عشق ما `پيوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آيلين عشق مامان

تولد مامان مهناز

1400/2/11 20:18
نویسنده : dorsa
227 بازدید
اشتراک گذاری

۱۰اردیبهشت شد ویک سال دیگه بزرگتر شدم وپیرتر😂این روز قشنگو درکنارعزیزان بودم وصمیم قلب خوشحال بودم اینم عکسای تولدم بمونه یادگاری توی وبلاگم دخملم

اینم کادوی دخملم گوشواره وکادوی همسرمهربونم دستبند

این عکس ایلین خانم که شب تولد کلی اذیت کرد ولباس زمستونی پوشیده بود

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اردیبهشت 00 7:44
مبارکه عالی خوش بگذره
dorsa
پاسخ
ممنون عزیزم
آبجی مهناآبجی مهنا
12 اردیبهشت 00 13:52
تولدتون مبارک 😘
چه اسم قشنگی دارید 💖
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید
dorsa
پاسخ
ممنون گلم چشم حتما