آيلين خانومآيلين خانوم، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
مامان آيلين خانوممامان آيلين خانوم، تا این لحظه: 35 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
باباجون آيلين خانومباباجون آيلين خانوم، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
`پيوند عشق ما `پيوند عشق ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

آيلين عشق مامان

دو روز مانده تا تولد

1396/3/2 13:33
نویسنده : dorsa
334 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 4خرداد دخملم 1ساله میشی خیلی سرم شلوغه همه کارا روهم خودم کردم دیروز کلی لیبل برا نوشابه ورانی و....برش زدم دستام تاول زده ..کارتتم خودم طراحی کردم میخواستم خودم درست کرده باشم اتلیه هم بردمت انقدر گریه کردی که یه عکس به بدبختی ازت گرفتن میخواستم عکستو بالباس تولدت بگیری که همونو روی کیک بزنیم ولی فک نکنم عکس خوبی شده باشهاین کارت دخملکاینم لیبلااین عکسا هم براریسه تولدت بقیه روبعدمیذارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)